Cookies Deze website gebruikt cookies om optimaal te functioneren en in te spelen op de informatiebehoefte van de bezoekers. Door gebruik te maken van onze website stemt u in met het plaatsen van cookies. Lees meer hierover in onze privacy- en cookieverklaring.
De rode loper wordt uitgerold

5 manieren waarop wij klanten volledig ontzorgen

12 juni 2018

Als klant krijg je onze onverdeelde aandacht. Dat is volgens ons dé voorwaarde voor een succesvolle samenwerking. Hoe Rompa zich hierin onderscheid? In de eerste plaats doordat onze accountmanagers maar een klein aantal klanten onder zich hebben, zodat zij zich goed op jou en je gewenste kunststofproduct kunnen focussen. Wat we nog meer doen, lees je hieronder. 

Vanaf de eerste kennismaking leggen we je al in de watten. We nodigen je uit in onze fabriek, je krijgt een vast aanspreekpunt en je maakt kennis met ons team. Van de werkvloer tot aan de directie, iedereen is beschikbaar om je te ontmoeten. Maar er zijn nog meer manieren waarop we jou ontzorgen. Dit zijn de vijf belangrijkste:

Supplychain-optimalisatie door nieuwe fabriek.

1. Een team speciaal voor jou 

We stellen een vast team samen voor jouw organisatie. Dit team bestaat in ieder geval uit een customerservice-medewerker, een quality engineer, een projectmanager en een projectengineer. Op die manier weet je altijd bij wie je terecht kunt. En je team bouwt veel kennis en ervaring op over jou en je organisatie. 

 

2. Streven naar real partnership 

Onze klanten proactief ondersteunen. Dat is ons streven. We denken met je mee en werken met je samen. Zo kijken we bij een eerste gesprek naar de tekening van je product. We analyseren dan hoe je product in elkaar zit en printen een 3D-sample. Soms doen we ook al een mouldflow-analyse. Dit houdt in dat we kijken of je product goed maakbaar is in de matrijs. We zijn dus altijd goed voorbereid. En het gaat verder. We denken na over hoe we je product kunnen optimaliseren. Zien we bijvoorbeeld dat de wanddikte van je product dunner kan, dan lichten we je hierover in. Er is dan minder plastic nodig en de cyclustijd is korter. Scheelt jou tijd en geld.

Verticale integratie met nieuwe SMT-lijn.

3. Investeren in een langdurige samenwerking

In alle gevallen bieden we oplossingen op maat. Zowel op technisch als op commercieel gebied staan we voor je klaar. Ben je bijvoorbeeld gebaat bij een fabriek aan huis in verband met transportkosten? Dan verkennen we de mogelijkheden hiertoe. Ons doel is om langdurig met je samen te werken en we investeren hier graag in.  


4. Ook bij slecht nieuws staan we er 

Hoe zorgvuldig we ook werken, een technisch probleem kan altijd voorkomen. Bij Rompa zijn we hier open en eerlijk over. Omdat we het belangrijk vinden dat je ons vertrouwt. Ook al ligt het probleem niet bij ons, toch zoeken we samen met jou naar de geschikte oplossing. Zodat jij zo snel mogelijk je kunststofproduct in handen hebt.   

Bezoeken van beurzen om op de hoogte te blijven.

5. Binnen een dag bij je op de stoep

Heb je een dringende vraag? Is er iets aan de hand waar je spoedig een oplossing voor nodig hebt? Of wil je ons juist iets positiefs vertellen? In welke situatie dan ook, wij zijn er voor je. Wanneer je ons belt staan we de volgende dag voor de deur, overal ter wereld. Zo investeren we in onze klantrelatie met jou. 

 

Samenwerken met Rompa? 

Neem contact met ons op. We gaan graag met je om tafel.